Бях на тест при Галин от Варна/зад КировБош-срещу метро/...та като си закачи тестера...освен други проверки които диагностицирахме...едно от отчитанията бе-зарядният ток на алтернатора.... моя се оказа с 1-2 десети по нисък от нормалният заряден такъв; това ме навежда на мисълта за проверка на четки - количеството на износването им?! ...Знаем че като отънеят много-отслабва им и притискащата способност/поради загуба на дължина, респ.охлабване притискащата сила на пружината....и при някакво замърсяване...се получава ..кофти зареждане../ . Та колеги....какъв е практическият Ви сюжет по този въпрос??? аз съм почити на 200к км... На колко време/км/ ги надзиравате, на някой свършвали ли са му така-аварийно...Въобще как е хавата-патилата и хистори-то по този въпрос....Че и на шибано място е този алтернатор...Мерси!!!
Известие
Collapse
No announcement yet.
...Алтернатор ???...
Collapse
X
-
почти съм сигорен че в акумулатора трябва да влиза не по-малко ток от 13.5 и до 14.5 така е по книга и туй мога да го гарантирам такаче маи нети зарежда генератора трябва да го погледне майстор за да ти каже каде е проблема иначе може да са много проблемите който водят до по-малък ток в акумулатора идващ от генератора
Comment
-
на JTD съм правил ремонт на алтернатора , малко сложничко се сваля но след като се свали трябва да се проверът освен четките и колекторите (медните пръстени които опират четките) защото на JTD алтернатора е magnet marelli и диаметъра на колектора е по малък от TS бензиновите и съответно бързо се износва.Alfa Romeo 156 TS 2.0
Comment
Comment